almealogo

Abonnementsbetingelser

Første leveranse av produktet får du til 67 % rabatt. Produktet leveres automatisk hjem til deg uten bindingstid eller kjøpsforpliktelser. Etter at du har mottatt startpakken kommer produktet ca hver 4.uke og inneholder ca 1-mnd forbruk med 33% rabatt. Tilbudet gjelder kun nye kunder. Dersom du har mottatt prøvepakke før og bestiller på nytt vil du få tilbud om å fortsette på abonnementet uten prøvepakken. Det tilkommer kun kr 39.50,- i tillegg for porto og ekspedisjon pr. forsendelse.

14 dagers angrerett på første levering.

Ønsker du å benytte deg av angreretten så skal angrefristskjema benyttes. Skjemaet finner du her. Du må gi beskjed innen 14 dager fra du mottar første forsendelse dersom du ønsker å benytte angreretten. Varen, inklusiv vedlagte faktura samt utfylt angrefristskjema, sendes tilbake. Du er selv ansvarlig for å dekke returporto. Varen skal puttes i en egnet konvolutt. Forseglingen på produktet må være ubrutt for at retur skal godkjennes.



Merk at det kun er angrerett på første pakke ettersom påfølgende varer er identiske.

Velger du likevel å returnere en av de neste forsendelsene vil du motta en faktura på returomkostninger, for tiden kr. 249,-. Om du ikke ønsker flere forsendelser må du avbestille innen angitt frist på siste faktura (se dato for endringsfrist på forsiden av fakturaen). Er frist for endring overskredet, betyr det at neste pakke i ditt abonnement allerede er sendt fra oss, og endringen vil da tre i kraft ved neste forsendelse. Forsendelser som returneres til Almea Direct AS via postoppkrav vil ikke bli hentet.

Sendes til: Almea Direct AS, Postboks 2054, 3103 Tønsberg.

Pause abonnementet

Du kan når som helst pause abonnementet eller endre leveringsintervaller. Ta kontakt med kundeservice.



Stoppe abonnementet

Abonnementet har ingen bindingstid og du kan når som helst si det opp. Merk at for å stoppe abonnementet før neste forsendelse, så må kundeservice kontaktes senest innen dato som står på faktura vedlagt i din siste forsendelse.

Full reklamasjonsrett

Hvis pakken er skadet eller produktet har feil/mangler er dette en reklamasjon. Vennligst kontakt kundeservice for å avtale reklamasjon og finne løsningen som passer best for deg.

Betaling

Du betaler den vedlagte fakturaen eller forhåndsbetaler med visa/mastercard. Vær oppmerksom på at du ditt kort automatisk blir belastet for dine abonnementsvarer på leveringsdato så lenge abonnementet er aktivt. Alle prisene er inklusiv merverdiavgift. Betalingsfristen er spesifisert på fakturaen. Ved forsinket betaling vil de til enhver tid gjeldende gebyr bli lagt til eventuelle purringer/betalingsvarsler. Aldersgrense for tegning av abonnement er 18 år. Dersom du ønsker en tre-delt faktura ved neste levering, kontakt kundeservice.

Kundeservice

Du kontakter oss enklest via e-post kundeservice@almea.no eller på telefon til kundeservice 33003000 hverdager mellom kl 9.30-11.30 og 12-15.00.

Ved bruk av angreretten eller reklamasjon, vennligst returner produktene til følgende adresse: Almea Direct AS, Postboks 2054, 3103 Tønsberg. Les nøye punktet over om angrerett før innsending

Kundeopplysninger

Alle kundeopplysninger vil bli godt ivaretatt og skjermet for offentligheten. Ingen opplysninger selges videre til andre selskaper. Som kunde av oss vil du kunne motta tilbud og nyheter vedrørende produkter, kundefordeler, konkurranser og lignende fra oss eller en av våre samarbeidspartnere. Du kan når som helst ta kontakt med oss for å reservere deg mot slik kommunikasjon. Vi forbeholder oss retten til å kredittsjekke deg som kunde.